Nahwa Travel Malang Juanda

Travel Malang Juanda? Pilih Nahwa Travel, Bukan yang Lain V nekaterih državah so letalske družbe ustavil dajanje provizij za potovalne agencije. Zato so potovalne agencije zdaj prisiljeni zaračunati odstotek premije ali standardno pavšalno pristojbino, na prodajo. Vendar nekatera podjetja plačajo potovalnih agencij določen odstotek za prodajo njihovih izdelkov. Glavni organizatorji podjetja lahko privoščiti, da bi to naredili, ker če bi prodal tisoč izlete po nižji stopnji, bi še vedno pridejo ven bolje, kot če bi prodali sto izletov na višji stopnji. Ta proces koristi obema stranema. Prav tako je ceneje ponuditi provizij za potovalne agente, namesto da se vključijo v oglaševanje in distribucijo akcijah brez uporabe sredstev.

Druge komercialne operacije se izvajajo, predvsem z večjimi verigami. Te lahko vključujejo prodajo v hiši zavarovanja, potovanje vodnik knjig in vozni red, najem vozil in storitve na kraju samem bureau de spremembe, ki se ukvarjajo z najbolj priljubljenih počitniških valute. Travel Malang Juanda? Pilih Nahwa Travel, Bukan yang Lain

Potovalni agent naj bi ponujajo nepristranske nasvete za potovanja za stranko, kot tudi usklajujejo podrobnosti potovanja in pomaga stranki pri rezervacijo potovanja. Vendar pa ta funkcija skoraj izginila z množično trg počitniškega paketa, in nekatere agencije verige je zdelo, da razvijejo koncept “počitnice supermarket”, v katerih kupci izbirajo dopust iz brošur na policah in potem to knjigo od števca. Spet so različne družbene in gospodarske spremembe zdaj izmišljene, da bi ta vidik v ospredje še enkrat, še posebej s prihodom več, ne-posladek, nizkocenovne letalske družbe. Travel Malang Juanda? Pilih Nahwa Travel, Bukan yang Lain

Tradicionalno, glavni vir turističnih agencij dohodka je bila in je še vedno, provizije, plačane za rezervacije za najem vozil, križarjenja, hotele, železnice, izleti, organizatorji potovanj, itd določen odstotek glavni element cene je plačana zastopniku kot provizijo. Provizije se lahko razlikujejo glede na vrsto izdelka in dobaviteljem. Provizije se ne plača od davčne sestavni del cene. Potovalne agencije prejeli tudi veliko različnih nagrad, bonitet in drugih spodbud iz potovalnih in turističnih povezanih družb kot spodbude za potovalne agente za promocijo svojih izdelkov. Stranka se običajno ne zavedajo, koliko je potovalni agent zaslužek v komisijah in drugih ugodnosti. Drugi viri prihodkov lahko vključujejo prodajo zavarovanj, potovanja knjige, javni prevoz urnike in menjave denarja.

Iklan